ZenithOptimedia Group z budżetem mediowy Santander Consumer Banku
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę Santander Consumer Banku w zakresie planowania i zakupu mediów. O zlecenie starały się jeszcze cztery inne domy mediowe.
ZenithOptimedia Group będzie nie tylko planować i kupować media na potrzeby działań reklamowych Santander Consumer Banku, lecz również przygotowywać analizy rynkowe i monitorować działania reklamowe konkurencji. Za obsługę banku będzie odpowiadał zespół Optimedia.
- Jakość rozwiązań zaprezentowanych w trakcie przetargu przez zespół ZenithOptimedia oraz analityczne podejście i filozofia pracy oparta na uzyskiwaniu wysokiego zwrotu z inwestycji w media, były jednymi z kluczowych czynników, które wpłynęły na nasz wybór - argumentuje Wojciech Pysiewicz, dyrektor departamentu marketingu i reklamy w Santander Consumer Banku.
Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu (koordynowanym przez firmę doradczą Stars).
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group z budżetem mediowy Santander Consumer Banku
[url=http://www.informatics-cis.com/Informatics/images/fitflops2/cheap-fitflops-sale.asp][/url]
[url=http://xn--rchany-mta57n198k.vn/?p=9831][/url]