SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Spinacze 2007 wręczone

Poznaliśmy zwycięzców piątej edycji konkursu na najlepsze kampaniePR w Polsce organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

O miano najlepszych kampanii PR w tym roku rywalizowałarekordowa liczba 73 zgłoszeń. W pierwszym etapie jury wybrało 30projektów, które otrzymały nominację do nagrody głównej. Podostarczeniu przez nominowanych szczegółowych informacjidotyczących przeprowadzonych kampanii i ich efektów wyłonionozwycięzców.

Poniżej lista laureatów w poszczególnych kategoriach.

1. PR korporacyjny

ˇ Gadu-Gadu: więcej niż komunikator - Partner of Promotion

ˇ Wprowadzenie na rynek marki InPost - pierwszego niezależnegooperatora pocztowego -GENESIS PR

2. PR produktu

ˇ Premiera Peroni Nastro Azzuro - Euro RSCG Sensors i KompaniaPiwowarska S.A.

3. Kampania edukacyjna

ˇ Szkoła bez przemocy- program społeczny dzienników regionalnychi Fundacji Grupy TP - Profile Sp. z o.o. dla Polskapresse, MediówRegionalnych i Fundacji Grupy TP

4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacjakryzysowa

ˇ Sytuacja kryzysowa - stacja dializ w Ostrowie Wlkp. - Partnerof Promotion

5. Public Affairs & Lobbying

ˇ Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w Manufakturze - TelmaGroup Communications

6. Kampania społeczna

ˇ Nie zabieraj swoich narządów do nieba - one potrzebne są tu naziemi - Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i TransplantologiiCollegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego

7. Komunikacja wewnętrzna

ˇ Komunikacja pracownikom nowej strategii Grupy LOTOS - MARTISConsulting

8. Event

ˇ F1 ROADSHOW - Renault Polska

9. Corporate Social Responsibility

ˇ Inicjatywa społeczna "Warto być za!" - Kompania Piwowarska

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2007 wręczone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl