Złote Spinacze 2007 wręczone
Poznaliśmy zwycięzców piątej edycji konkursu na najlepsze kampaniePR w Polsce organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
O miano najlepszych kampanii PR w tym roku rywalizowałarekordowa liczba 73 zgłoszeń. W pierwszym etapie jury wybrało 30projektów, które otrzymały nominację do nagrody głównej. Podostarczeniu przez nominowanych szczegółowych informacjidotyczących przeprowadzonych kampanii i ich efektów wyłonionozwycięzców.
Poniżej lista laureatów w poszczególnych kategoriach.
1. PR korporacyjny
ˇ Gadu-Gadu: więcej niż komunikator - Partner of Promotion
ˇ Wprowadzenie na rynek marki InPost - pierwszego niezależnegooperatora pocztowego -GENESIS PR
2. PR produktu
ˇ Premiera Peroni Nastro Azzuro - Euro RSCG Sensors i KompaniaPiwowarska S.A.
3. Kampania edukacyjna
ˇ Szkoła bez przemocy- program społeczny dzienników regionalnychi Fundacji Grupy TP - Profile Sp. z o.o. dla Polskapresse, MediówRegionalnych i Fundacji Grupy TP
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacjakryzysowa
ˇ Sytuacja kryzysowa - stacja dializ w Ostrowie Wlkp. - Partnerof Promotion
5. Public Affairs & Lobbying
ˇ Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w Manufakturze - TelmaGroup Communications
6. Kampania społeczna
ˇ Nie zabieraj swoich narządów do nieba - one potrzebne są tu naziemi - Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i TransplantologiiCollegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego
7. Komunikacja wewnętrzna
ˇ Komunikacja pracownikom nowej strategii Grupy LOTOS - MARTISConsulting
8. Event
ˇ F1 ROADSHOW - Renault Polska
9. Corporate Social Responsibility
ˇ Inicjatywa społeczna "Warto być za!" - Kompania Piwowarska
Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2007 wręczone