„Złoto Bałtyku 5” od 28 marca w History (wideo)
We wtorek, 28 marca History rozpocznie emisję piątego sezonu lokalnej produkcji „Złoto Bałtyku”.
Cykl „Złoto Bałtyku” pokazuje kulisy pracy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Zdjęcia do piątego sezonu programu powstały w Gdańsku i okolicach, na Półwyspie Helskim oraz na Mierzei Wiślanej
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa. Producentką wykonawczą ze strony ATM Grupy jest Katarzyna Burzawa, producentką kreatywną - Dorota Danielak, a reżyserem - Sambor Wilk. Ze strony A+E Networks producentką kreatywną i merytoryczną jest Agnieszka Kubiak.
- „Złoto Bałtyku” to prawdziwa perła w koronie telewizji History Channel. Tematyka programu jest mocno osadzona w naszych realiach, bo bursztyn kojarzy się z czymś „naszym”, jest związany z Polską. Z drugiej strony mamy wspaniałych, autentycznych bohaterów. Kombinacja tych dwóch elementów stworzyła format idealny. W tym sezonie pojawi się wiele nowych wątków, ale jak zawsze stawiamy na bohaterów, których widzowie pokochali od pierwszego odcinka naszej produkcji - mówi Agnieszka Kubiak, dyrektorka ds. lokalnych produkcji i kreacji A+E Networks.
Premiera 28 marca
Premierowe odcinki piątej serii „Złota Bałtyku” na antenie History będzie można oglądać we wtorki o godz. 21.00, począwszy od 28 marca 2023 roku.
- „Złoto Bałtyku” to serial dokumentalny, realizowany przez ATM Grupę od ponad pięciu lat, wciąż z tymi samymi emocjami i ogromną ciekawością tego, co nas spotka. Jestem przekonana, że niezwykłe rzeźby i wyroby powstające ze „Złota Bałtyku” - w tym sezonie będzie to między innymi hełm spartański, trójząb Neptuna czy ogromna Arka Przymierza - wzbudzą wielki podziw - dodaje Dorota Danielak, producentka kreatywna cyklu z ramienia ATM Grupy.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2022 roku udział History wyniósł 0,29 proc.
Dołącz do dyskusji: „Złoto Bałtyku 5” od 28 marca w History (wideo)