SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany kompetencji w zarządzie Media Impact Polska

Zmieniły się kompetencje członków zarządu Media Impact Polska. Mariusz Wąsiński przejął odpowiedzialność za ofertę Programmatic, a Rafał Karski będzie odpowiadać za sprzedaż regionalną, Zumi oraz call center.

Mariusz WąsińskiMariusz Wąsiński

Mariusz Wąsiński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży Media Impact Polska, nadal odpowiada za sprzedaż agencyjną i kluczowych klientów, a teraz dodatkowo za sprzedaż oferty Programmatic.

Natomiast nadzór nad obszarami sprzedaży regionalnej, Zumi i call center. Wąsiński przekazał Rafałowi Karskiemu, chief operating officerowi w MIP. Bez zmian zajmuje się on się nadzorowaniem procesów firmy, rozwojem produktów reklamowych, raportowaniem sprzedażowym i finansowym oraz funkcjami back office, jak HR, IT i administracja.

Wąsiński związany jest z Media Impact od początku istnienia firmy. Poprzednio jako chief commercial officer był odpowiedzialny za biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Karski w Media Impact pracuje od kwietnia 2014 roku, wcześniej przez siedem lat współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct.

Media Impact Polska sprzedaje reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl

Dołącz do dyskusji: Zmiany kompetencji w zarządzie Media Impact Polska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zoomi
1273. odcinek telenoweli pt. jak poprzesuwać klocki, by spółka Media Impact Polska zaczęła wreszcie funkcjonować. Dotychczasowe próby nieudane, kultury Onetu i Springera kompletnie do siebie nie przystają.
odpowiedź
User
Uwolnic Babcię Henię!
taaak
odpowiedź
User
kciuki
Trzymam kciuki za normalnych ludzi po obu stronach barykady.:-)
odpowiedź