Zmiany kompetencji w zarządzie Media Impact Polska
Zmieniły się kompetencje członków zarządu Media Impact Polska. Mariusz Wąsiński przejął odpowiedzialność za ofertę Programmatic, a Rafał Karski będzie odpowiadać za sprzedaż regionalną, Zumi oraz call center.
Mariusz Wąsiński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży Media Impact Polska, nadal odpowiada za sprzedaż agencyjną i kluczowych klientów, a teraz dodatkowo za sprzedaż oferty Programmatic.
Natomiast nadzór nad obszarami sprzedaży regionalnej, Zumi i call center. Wąsiński przekazał Rafałowi Karskiemu, chief operating officerowi w MIP. Bez zmian zajmuje się on się nadzorowaniem procesów firmy, rozwojem produktów reklamowych, raportowaniem sprzedażowym i finansowym oraz funkcjami back office, jak HR, IT i administracja.
Wąsiński związany jest z Media Impact od początku istnienia firmy. Poprzednio jako chief commercial officer był odpowiedzialny za biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Karski w Media Impact pracuje od kwietnia 2014 roku, wcześniej przez siedem lat współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct.
Media Impact Polska sprzedaje reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl
Dołącz do dyskusji: Zmiany kompetencji w zarządzie Media Impact Polska