Zmiany w marketingu Marquard Media Polska
Od grudnia w strukturze działu marketingu wydawnictwa MarquardMedia Polska utworzone zostaną trzy piony. W związku z tym powstanąnowe stanowiska i nastąpią awanse.
Dział marketingu będzie podzielony na piony: luksusowychmagazynów kobiecych (obejmujący tytuły "Cosmopolitan", "Joy" i"Shape"), luksusowych magazynów męskich i magazynów specialinterests ("CKM", "Playboy", "Voyage") oraz magazynów poradnikowych("Pani Domu", "Olivia"). Struktury te podlegać będą bezpośredniodyrektor marketingu Urszuli Wilk.
Brand managerem grupy luksusowych magazynów kobiecych zostanieKatarzyna Drągowska, która awansuje na to stanowisko z funkcjibrand managera miesięczników "Cosmopolitan" i "Joy". Specjalistą dospraw marketingu grupy będzie Aleksandra Juszczakiewicz -dotychczas w funkcji specjalisty ds. marketingu miesięcznika"Playboy".
Z kolei Joanna Mazur, do tej pory brand manager "CKM", awansujena stanowisko brand managera grupy luksusowych magazynów męskich imagazynów special interests. Na stanowisko specjalisty ds.marketingu grupy prowadzona jest rekrutacja.
Struktura pionu magazynów poradnikowych nie ulega zmianie. Zamarketing "Pani Domu" nadal odpowiadać będą Alicja Pągowska i EwaSzczególska, natomiast za marketing "Olivii" - Marta Klewińska.
Nowo utworzonym stanowiskiem w strukturze marketingu MarquardMedia Polska jest funkcja menedżera kreatywnego, odpowiadającego zakreację telewizyjnych i radiowych kampanii reklamowych. Zpoczątkiem października stanowisko to objęła Urszula Wolska,poprzednio zatrudniona na stanowisku producenta-koordynatora wdziale produkcji fabularnej TVN, przez ostatnie dwa latawspółpracująca z wydawnictwem sprawując nadzór artystyczny przyprodukcjach reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w marketingu Marquard Media Polska