Zmiany w wydawnictwie Murator
Wydawnictwo Murator zmienia sposób dystrybucji półrocznika 'Katalog odzieży i sprzętu turystycznego'.
Od najnowszego wydania, które na rynku ukazał się w piątek, będzie publikacją bezpłatną.
Wydawca chce dotrzeć ze swoim produktem do szerszego grona odbiorców oraz zapewnić reklamodawcom większy zasięg. Zamierza to osiągnąć m.in. poprzez dystrybucję z „Podróżami”. Katalog zostanie dołączony do części nakładu tego miesięcznika. Magazyn shoppingowy będzie zdobywał rynek także w inny sposób. Pojawi się w większej niż dotychczas liczbie sklepów z odzieżą i sprzętem turystycznym i będzie dystrybuowany podczas imprez oraz targów turystycznych - podano w komunikacie.
Najnowsze wydania „Katalogu odzieży i sprzętu turystycznego” i „Podróży” zostały wsparte promocją w magazynach i serwisach internetowych Wydawnictwa Murator. Obejmuje ona również punkty sprzedaży prasy, a także sklepy turystyczne, w których pojawią się plakaty.
Katalog prezentuje najnowszą modę i trendy w odzieży turystycznej i sportowej. Na 236 stronach czytelnicy znajdą blisko 2000 szczegółowo opisanych produktów, które warto mieć szczególnie podczas jesiennych i zimowych wyjazdów. Katalog zawiera również artykuły, porady i testy sprzętu.
„Katalog odzieży i sprzętu turystycznego”
Redaktor naczelny: Bożena Makowska
Redaktor prowadzący: Urszula Gabryelska
Nakład: 15 000 egz.
Liczba stron: 232 + 4
„Podróże” nr 12/2006
Redaktor naczelny: Bożena Makowska
Nakład: 31 000 egz. w tym 9 765 egz. „Podróże” + katalog
Liczba stron: 120 + 4
Cena: 6,90 zł
Dołącz do dyskusji: Zmiany w wydawnictwie Murator