ZUS spotka się z agencjami reklamowymi, zanim zacznie je wybierać do realizacji zaplanowanych działań
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zaplanowała na połowę stycznia 2018 roku spotkanie z agencjami reklamowymi. Chce na nim przedstawić cele komunikacyjne i oczekiwania co do współpracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Jak podaje ZUS, na 2018 rok zaplanowano przeprowadzenie szeregu kampanii informacji. Instytucja chce zaprosić do ich realizacji agencje i specjalistów od kreacji i strategii. Zanim jednak rozpocznie procedury przetargowe, planuje spotkanie, na którym przedstawi strategiczne cele komunikacyjne oraz wstępne oczekiwania. Spotkanie zaplanowano na 16 stycznia 2018 roku.
- Do każdego z planowanych wydarzeń robimy zapytanie ofertowe, wybieramy koncepcję odpowiadającą założeniom merytorycznym i oczywiście kierujemy się kosztami. Prowadzimy kampanie informacyjne, o tych planowanych opowiemy podczas spotkania - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Jastrzębska, starszy specjalista z ZUS.
Nie uzyskaliśmy jednak odpowiedzi, czy ZUS wybierze jedną agencję do realizacji wszystkich zaplanowanych działań, czy też do każdego z planowanych projektów będzie je wybierał oddzielnie.
Dołącz do dyskusji: ZUS spotka się z agencjami reklamowymi, zanim zacznie je wybierać do realizacji zaplanowanych działań
Co to? ZUS nie potrafi sobie sam poradzić z tak prostą rzeczą jak przekazywanie komunikatów?
Jakie kryterium przetargu ? cena ? znajomość rodzinna ? polski kapitał agencji ? narodowość pracowników ? zatrudnienie na umowę o pracę (czyt płacenie ZUS) ?