„Żyj kolorowo!” w kampanii herbaty g’tea (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek herbatę g’tea (produkowaną przez Sun Generation). Akcja - przygotowana przez firmy US, Next i Starlink - przebiega pod hasłem „Żyj kolorowo!”.
Spot herbaty g’tea zachęca odbiorców do różnego rodzaju aktywności przynoszących satysfakcję, pokazując niektóre z nich. W tle słychać piosenkę „Celebrate Your Life” wokalistki MIIA, a hasło końcowe brzmi: „Żyj kolorowo!”.
Reklama od początku marca jest emitowana w wybranych kanałach telewizyjnych - zarówno ogólnopolskich, jak i tematycznych.
W akcji wykorzystywana jest polska adaptacja globalnego spotu autorstwa agencji US, przygotowana przez agencję Next.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink, po tym jak Starcom MediaVest Group wygrała przetarg na obsługę mediową Sun Generation na polskim rynku. Nazwy innych domów mediowych starających się o to zlecenie ani wartość budżetu marketera nie zostały ujawnione.
Dołącz do dyskusji: „Żyj kolorowo!” w kampanii herbaty g’tea (wideo)
Herbaty brak w 99% sklepów, takie kampanie robi się po wprowadzeniu produktów do sklepów...
Brak kontaktu w social mediach... ZERO, TAKA REKLAMA. OT, TAK. ŻEBY BYŁA...