Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w sierpniu 2007sprzedaż ogółem na poziomie 93 688 egz. (124 384 egz. wanalogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -74 777 egz. (wzrost o 22 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy"Logo" (Agora) - 63 579 egz. (wzrost o 1,5 proc.).
sierpień | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
CKM | 93688 | 124384 |
Playboy | 74777 | 61111 |
Logo | 63579 | 62635 |
2007 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
CKM | 93688 | 78127 |
Playboy | 74777 | 58874 |
Logo | 63579 | 66804 |
W sierpniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 43 340 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 42 300 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 230 egz. (rokwcześniej 24 179 egz.).
sierpień | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Forbes | 43340 | 42300 |
Manager Magazin | 28230 | 24179 |
2007 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Forbes | 43340 | 35730 |
Manager Magazin | 28230 | 27538 |
Dołącz do dyskusji: Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele