SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w sierpniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 93 688 egz. (124 384 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 74 777 egz. (wzrost o 22 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 63 579 egz. (wzrost o 1,5 proc.).

sierpień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 93688 124384
Playboy 74777 61111
Logo 63579 62635

2007

sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 93688 78127
Playboy 74777 58874
Logo 63579 66804

W sierpniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 43 340 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 42 300 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 230 egz. (rok wcześniej 24 179 egz.).

sierpień

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 43340 42300
Manager Magazin 28230 24179

2007

sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 43340 35730
Manager Magazin 28230 27538

Dołącz do dyskusji: Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl