SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer Media Group i Serviceplan otwierają wspólną agencję ds. treści i wydawnictw

Wydawnictwo Bauer Media Group i grupa reklamowa Serviceplan Group rozpoczynają współpracę w zakresie content marketingu i publikacji korporacyjnych. Ma temu służyć utworzona agencja BauerServiceplan.

Na zdjęciu od lewej do prawej; Uwe Bokelmann, Benedikt Göttert, Stephan Hiller, Frank MeinkeNa zdjęciu od lewej do prawej; Uwe Bokelmann, Benedikt Göttert, Stephan Hiller, Frank Meinke

Działające pod nazwą „BauerServiceplan - The Content Company”, joint venture z siedzibą w House of Communication Berlin (HdK) ma łączyć rozległą dziennikarską wiedzę, kreatywną doskonałość i cyfrowe doświadczenie w zintegrowanej koncepcji agencji.

Pierwszym klientem nowej agencji będzie Federalne Stowarzyszenie Lokalnych Funduszy Ubezpieczeń Zdrowotnych (AOK). Wielokrotny redaktor naczelny Bauer Media Uwe Bokelmann i Benedikt Göttert, szef lokalizacji w berlińskim HdK Grupy Serviceplan, będą odpowiedzialni za główne treści. Stephan Hiller (Bauer Media Group) i Frank Meinke (Serviceplan Berlin) przejmą komercyjne zarządzanie agencją. Spółka joint venture została zainaugurowana 1 marca 2021 roku.

Koncepcja wspólnej agencji będzie koncentrować się na publikacjach korporacyjnych, tworzeniu treści redakcyjnych i kreatywnych, a także na zintegrowanej dystrybucji za pośrednictwem kanałów analogowych i cyfrowych. Joint venture koncentruje się na kluczowych tematach związanych ze zdrowiem, żywnością i stylem życia, a także na klientach z sektora publicznego.

BauerServiceplan zapewnia całą gamę strategicznych, kreatywnych, technologicznych i merytorycznych skutecznej komunikacji treści. Obaj partnerzy będą świadczyć specjalistyczne usługi, np. formaty dziennikarskie dziennikarzy Bauera, a także kreację i media społecznościowe Serviceplan. Ponadto, poprzez połączenie joint venture z House of Content Bauer Media, a także z agencjami Grupy Serviceplan, klienci będą mieli dostęp do wszystkich sektorów usług obu firm.

- Marketing treści jest centralnym i potężnym fundamentem komunikacji marki, gdy wiesz, które treści docierają do ludzi i które komunikaty zmieniają marki w najlepsze marki - mówi Benedikt Göttert. - Małżeństwo między wydawcą a agencją ma wiele sensu zarówno pod względem koncepcyjnym, jak i komercyjnym.

Stephan Hiller i Frank Meinke, którzy przejmują kierownictwo handlowe BauerServiceplan GmbH, są również odpowiedzialni za klienta AOK od początku współpracy. Obaj zachowują swoje obowiązki w Bauer Media Group i Serviceplan.

Dołącz do dyskusji: Bauer Media Group i Serviceplan otwierają wspólną agencję ds. treści i wydawnictw

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
propa granda
to nie odpowiednik polskojęzycznych agencyjek dostarczających nie tylko materiały promocyjne, ale też gotowce i wszelkie haki tzw dziennikarzom, którzy je przedrukowują i dostają potem nagrody za walkę o rzekomo niszczoną przez prawicę wolność? Wszystko po to, by łatwiej było ukryć, z której służbowej kasy płynie miodek ?
odpowiedź
User
Bruce
Hi hi. Pracownicy redakcji będą wynajmowani jak ludzie do siedzenia na kasach w markecie :) Dziś Bauer, jutro Axel, a w przyszłym miesiącu dodatkowo pół etatu w ochronie ;)
odpowiedź
User
Hiper
Jakie to ambitne. Dziennikarze piszcie, piszcie, piszcie jeszcze więcej, aż wam kręgosłupy wysiądą, a my wasze teksty, wasze pomysły, wasze gotowe kolumny przez was zredagowane (wszak musicie zrzekać się praw autorskich na rzecz wydawnictwa - pensja od 10 lat ta sama albo niższa) jako swoje będziemy sprzedawać i temu, i tamtemu, gdzie się tylko da - zarobimy kasę. Da się żyć. Sprytne!
odpowiedź