Ruszyła kampania batonów Wanted i wafli Dare (wideo)
Firma ETi European Food Industries rozpoczęła nową kampanię reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania - przygotowane przez agencje Gong i UM - potrwają do końca miesiąca.
Dare i Wanted to flagowe marki ETi w Polsce. W portfolio Wanted znajdują się cztery warianty czekoladowych batonów: z kokosem, karmelem i orzeszkami ziemnymi w mlecznej bądź ciemnej czekoladzie. Oblewane ciemną czekoladą wafle Dare to z kolei połączenie kruchego wafelka przekładanego kakaowym kremem. Produkty obu linii dostępne są zarówno w pojedynczych porcjach, jak i większych opakowaniach.
Dla obu marek zaplanowano silne wsparcie promocyjne w telewizji. W ramach kampanii emitowany jest całkiem nowy spot batonów Wanted. Klip utrzymany w charakterystycznej dla marki humorystycznej konwencji zachęca do dołączenia do grona „buntowników” – osób, które nie powstrzymują się przed dobrą zabawą i odrobiną pozytywnego szaleństwa na co dzień.
Wafle Dare promuje z kolei spot nawiązujący do estetyki filmów przyrodniczych, podkreśla on intensywne – „dziko” czekoladowe – nuty ciemnej czekolady w polewie wafli. Emisja 15-sekundowych spotów będzie wspierana silną kampanią digitalową.
- Konkurencja w segmencie słodyczy jest bardzo duża, dlatego nieustannie pracujemy nad szeroką i wyróżniającą się promocją naszych produktów. Stawiamy na odważną, często utrzymaną w żartobliwej konwencji komunikację, dzięki której możemy podkreślić charakter naszych słodyczy i ich nadrzędną rolę – sprawianie radości naszym konsumentom – podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi w Polsce.
Za zakup mediów w ramach kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy UM, a za kreację i adaptację spotów – agencja Gong.
Marki Wanted i Dare ostatnio reklamowane były w sierpniu ub.r.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania batonów Wanted i wafli Dare (wideo)