Beacony w katowickim Silesia City Center
Katowickie centrum handlowe Silesia City Center będzie testowało technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Dzięki temu klienci będą automatycznie powiadamiani o promocjach oraz ciekawych ofertach sklepów.
Dzięki beaconom, podczas wizyty w Silesia City Center mijając poszczególne sklepy klienci będą na bieżąco informowani o promocjach, wydarzeniach i zniżkach w nich.
Komunikat powiadamiający, np. w formie kuponu rabatowego, trafi wprost na ekran smartfona klienta. Żeby go dostać, należy mieć wcześniej zainstalowaną specjalną aplikację oraz włączony bluetooth. Tę pierwszą można bezpłatnie pobrać ze strony qpony.pl/silesia. W przesyłaniu treści na urządzenia klientów pomagać ma 100 specjalnych sensorów Q-Beacony, umieszczonych na terenie Silesia City Center.
Rozwiązanie w wersji testowej wdrożył w Silesia City Center start-up Qpony.pl.
Dołącz do dyskusji: Beacony w katowickim Silesia City Center