BGŻ promuje 'marzenia na wagę złota' (wideo)
Bank BGŻ rozpoczyna konkurs "Marzenia na wagę złota" promujący Lokatę Szczerozłotową. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i internecie.
W ruszającym właśnie konkursie "Marzenia na wagę złota" należy założyć Lokatę Szczerozłotową w Banku BGŻ, a następnie w 15 słowach opisać swoje marzenia. Zabawę z nagrodami reklamuje kampania, w której - podobnie jak w poprzedniej akcji marketingowej - występuje bohater poszukujący złota.
Akcja reklamowa od 15 kwietnia jest prowadzona w telewizji
(Polsat, TV4, TVN, TVN24, TVN7, TVP Info, TVP1, TVP2), prasie
(Gazeta Wyborcza - wydanie ogólnopolskie i dodatek "Pieniądze",
Fakt, Polska The Times - wszystkie wydania, Polska Tele Magazyn,
Super Express - dodatek "Lokaty", Tele Tydzień, Tele Świat,
Angora), radiu (47 stacji regionalnych) i internecie.
Kreację kampanii - zaplanowanej do 29 maja - przygotowała agencja
reklamowa Grandes Kochonos, natomiast zakupem i planowaniem mediów
zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: BGŻ promuje 'marzenia na wagę złota' (wideo)