Brytyjczycy obniżają wydatki na prasę i telewizję
Z powodu kryzysu prawie 1/4 brytyjskich konsumentów planujezmniejszyć swoje wydatki na prenumeratę gazet codziennych iczasopism.
Niemal co piąty mieszkaniec Wielkiej Brytanii zamierza takżeobniżyć nakłady na płatną telewizję - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez agencję YouGov na zlecenie firmy CallcreditMarketing Solutions.
18 proc. z grupy 2,5 tysiąca respondentów stwierdziło również,że zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z płatnych usługtelewizyjnych operatorów, takich jak BSkyB i Virgin Media.
Z kolei ponad 80 proc. badanych postrzega oparte na zasadachsubskrypcyjnych usługi jako luksus, z którego można choćby w częścizrezygnować, a nie jako rzecz, bez której nie można się obejść.
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy obniżają wydatki na prasę i telewizję