SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Z Przyjemnością!” - czekolada Wedel reklamowana w nowych opakowaniach

Ruszyła kampania reklamująca czekoladę Wedel w zmienionych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Z Przyjemnością!”, przygotowała 2012 Agency.

Spot z kampanii składa się z ujęć mlecznej czekolady Wedel, je kostek i osób delektujących się nią w codziennych sytuacjach. Kończy się hasłem „Wedel. Z Przyjemnością!”. Tłem muzycznym jest piosenka „Feeling Good” z lat 60., wykonywana przez wielu wokalistów i wokalistki.

- Nowa platforma kreatywna to powrót do korzeni tego, z czym kojarzona jest marka E.Wedel. Wszyscy wiedzą, że E.Wedel to czekolada, a czekolada to… przyjemność! W Wedlu wierzymy, że jest ona kwintesencją życia, a sama czekolada dostarcza drobnej przyjemności na wyciągnięcie ręki. Jemy ją nie tylko kostkami, jak pokazuje większość reklam, naturalne jest to, że sięgamy po cały pasek czy wręcz gryziemy tabliczkę. Nie boimy się też ubrudzić – oblizywanie palców z roztopionej czekolady sprawia nam dodatkową przyjemność. W nowej platformie podkreślamy wszystkie naturalnie przyjemne momenty jedzenia czekolady - opisuje Karolina Zagórska, senior brand manager w Lotte Wedel.

Poprzednio przez kilka lat czekolada Wedel była reklamowana pod hasłem „Czas na przyjemność”, ostatnią kampanię z tego cyklu realizowano na początku br. W lutym po wygranym przetargu obsługę marki od Saatchi & Saatchi przejęła 2012 Agency.

Nowy spot wyreżyserował Marcin Filipek, realizacją zajął się dom produkcyjny Watchout Studio, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - studio Głośno.

Jak wyglądają nowe opakowania czekolady Wedel

Na nowych opakowaniach czekolady Wedla jest większy niż poprzednio podpis Emila Wedla znany z logo tej marki oraz charakterystyczny dla niej granatowy kolor. Dodatkowo widoczne są duże grafiki wskazujące poszczególne warianty smakowe.

Poprzedni raz Wedel zmienił design opakowań czekolad  w roku 2020. Wtedy to tabliczki zyskały nowe kolory oraz bohaterów, postaci chłopca i zebry.

Za nową identyfikację opakowaniową i architekturę marki Wedel odpowiada agencja brandingowa Well Rounded Design. Za komunikację public relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR.

Dołącz do dyskusji: „Z Przyjemnością!” - czekolada Wedel reklamowana w nowych opakowaniach

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Z przyjemnością 90 gram, a nawet czasem 80 gram.
1 0
odpowiedź
User
MadMax2012
Bardzo ładny film. Taki z początku lat dwutysięcznych. Wedel ciut nie nadąża z komunikacją.
0 0
odpowiedź
User
mike
Skoro są nowe opakowania to jaka teraz będzie waga? 70g? 60? Oczywiście rozpłaszczone tak, aby udawać 100g.
1 0
odpowiedź