„Do Rzeczy” znów drożeje o złotówkę
Cena egzemplarzowa tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wzrosła o złotówkę do 9,90 zł. To kolejna w br. podwyżka ceny pisma.
Poprzednio o złotówkę „Do Rzeczy” podrożało w styczniu br. - z 7,90 do 8,90 zł.
W ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 28 396 egz., wzroście rok do roku o 0,3 proc. (dane PBC). Natomiast serwis internetowy tygodnika w czerwcu ub.r. miał 1,27 mln użytkowników i 4,38 proc. zasięgu.
Spółka Orle Pióro, wydająca „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, w 2020 roku zanotowała spadek przychodów o 18,7 proc. do 13,41 mln zł, a dzięki zmniejszeniu kosztów operacyjnych o 25 proc. wynik netto spółki poszedł w górę z 349,2 tys. zł straty do 668,6 tys. zł zysku.
81 proc. udziałów firmy ma PMPG Polskie Media. W połowie marca br. obniżyła ich wycenę w swoim bilansie z 11,95 do 8,72 mln zł.
Mniejszościowymi wspólnikami Orlego Pióra są czołowi dziennikarze „Do Rzeczy”: Paweł Lisicki (ma 6 proc. udziałów), Piotr Gabryel i Rafał Ziemkiewicz (po 2,4 proc.), Andrzej Horubała, Piotr Gociek i Cezary Gmyz (po 1,4 proc.) oraz Piotr Gursztyn, Piotr Zychowicz, Jacek Przybylski i Piotr Semka (po 1 proc.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na początku kwietnia kolejny raz w br. wzrosła cena „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), podwyższono ją do 9,90 zł. Natomiast w pierwszej połowie marca „Tygodnik Powszechny” podrożał z 10 do 12 zł, uzasadniono to kryzysem w zakresie dostępności papieru po ataku Rosji na Ukrainę.
Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy” znów drożeje o złotówkę