"Do Rzeczy" tytułem tygodnika Pawła Lisickiego
"Do Rzeczy" - pod takim tytułem będzie się ukazywać się nowy tygodnik opinii kierowany przez Pawła Lisickiego. Nazwę wybrano z kilku propozycji. - Ta była najlepsza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lisicki.
Tytuł nie wyróżnia się jednak tak jak nazwa poprzedniego tygodnika stworzonego przez Lisickiego, czyli "Uważam Rze", gdzie celowo zastosowano błąd ortograficzny. - Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki - argumentuje Lisicki.
>>> Janecki, Kataryna, Kukiz i Weiss będą pisać dla Lisickiego
Pierwszy numer ukaże się nakładzie 200 000 egz., będzie miał 100 stron w formacie 205 × 279 mm.
Naczelny nie ujawnia jeszcze, kiedy "Do Rzeczy" trafi na rynek. - Nastąpi to wkrótce - mówi tylko. Platforma Mediowa Point Group, która wraz z jej prezesem Michałem M. Lisieckim jest głównym inwestorem pisma informowała niedawno, że ma to nastąpić do końca lutego br.
Debiutowi pisma „Do Rzeczy” towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Nano Marketing.
>>> Tygodniki opinii nadal tracą, zyskał tylko „Newsweek” - raport Wirtualnemedia.pl
Dołącz do dyskusji: "Do Rzeczy" tytułem tygodnika Pawła Lisickiego