Dyrektorzy w strukturach marketingu Muratora
Spółka Murator utworzyła stanowiska dyrektorów marketingu, któreobjęli: Agata Brzozowska, Irena Walczak oraz Zbigniew Frukacz.
Agata Brzozowska, dotychczas szef działu marketingu pismkobiecych została dyrektorem tego działu. Brzozowska odpowiadała inadal odpowiadać będzie za promocję magazynów "Zdrowie", "M jakmama" i "Dziecko zakupy i my". Nadzoruje również działaniamarketingowe wszystkich serwisów internetowych firmy. Podobnazmiana dotyczy Ireny Walczak, która została dyrektorem działumarketingu - budowa oraz Zbigniewa Frukacza - do tej pory szefadziału marketingu - Wnętrza, a obecnie dyrektora działu. Walczakpodlegają produkt z segmentu budowlanego i rolniczego (m.in."Murator", "Zbuduj dom", informatory, katalogi), a Frukaczowi -publikacje o tematyce wnętrzarskiej ("Dobre Wnętrze" i "M jakmieszkanie", "Urządzamy dom i mieszkanie", "Wnętrzakomercyjne").
Utworzenie stanowisk dyrektorów marketingu to wynikporządkowania struktur marketingowych po przejęciu "Super Expressu"przez Muratora.
Dołącz do dyskusji: Dyrektorzy w strukturach marketingu Muratora