Dzieci widzą za dużo reklam alkoholu
W amerykańskiej telewizji pojawia się coraz więcej reklam alkoholu.
Z badania przeprowadzonego przez Georgetown University's Centeron Alcohol Marketing and Youth (CAMY) wynika, że na widok tego typureklam, szczególnie w programach sieci kablowych, coraz częściejnarażani są młodzi ludzie - informuje serwis MediaPostPublications.
W przypadku osób w wieku od 12 do 20 lat liczba telewizyjnychreklam alkoholu jakich byli świadkami w latach 2001 - 2007 wzrosłao blisko 40 procent. Dodatkowo poziom narażenia na tego typureklamy wśród młodych ludzi jest obecnie najwyższy od 2001 roku,kiedy CAMY zaczęła monitorować rynek.
Głównym problemem jest tutaj telewizja kablowa. W ubiegłym rokublisko 2/3 reklam alkoholu, których ponad 30 procent widzówstanowili młodzi odbiorcy, zostało wyemitowanych w stacjachkablowych.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Dzieci widzą za dużo reklam alkoholu