Dziennikarze jako więźniowie w kampanii pisma „W sieci” (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna nowego dwutygodnika „W sieci” (Fratria). Występują w niej dziennikarze pisma, którzy wcielają się w więźniów, podkreślając, że nie obawiają się wyrażania swoich opinii i profesjonalnego, niezależnego podejścia do pracy dziennikarza.
W rolę więźniów w kampanii wcielają się redaktor naczelny nowego tytułu Jacek Karnowski oraz jego dziennikarze Jerzy Jachowicz, Dorota Łosiewicz, Marek Pyza i Marzena Nykiel.
Działania promocyjne obejmują telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Kultura, TVP Sport), radio (Radia Zet, Jedynka, Trójka, TOK FM.), prasę (dzienniki i tygodniki ogólnopolskie), outdoor (plakaty, citylighty w największych miastach Polski), a także punkty sprzedaży Kas Stefczyka oraz monitory w sieci sklepów Leclerc.
Prowadzone są też działania na Facebooku. Lada dzień ruszy dedykowana aplikacja na tym profilu, gdzie będzie można zaprojektować, nawiązujące do stylu dwutygodnika, koszulki z osobistymi opiniami.
Za promocję dwutygodnika „W sieci” odpowiada Agencja Apella, która realizowała kampanie reklamowe Kas Stefczyka i Kas Kredytowych SKOK
„W sieci” publikuje głównie artykuły i komentarze zamieszczane w portalach internetowych (m.in. wPolityce.pl czy Stefczyk.info). Tytuł ukazuje się w nakładzie 150 tys. egz. i kosztuje 2,90 zł.
Dołącz do dyskusji: Dziennikarze jako więźniowie w kampanii pisma „W sieci” (wideo)