“Elle” bardziej modowe i z dwiema okładkami (wideo)
W środę 5 czerwca br. do sprzedaży trafi lipcowe wydanie “Elle” (Grupa Burda). Numer będzie mieć zwiększoną część modową, ukaże się z dwiema okładkami, a wspiera go kampania pod hasłem “Elle zmienia się dla Ciebie”.
- W “Elle” jest teraz znacznie więcej mody i materiałów do poczytania. Powiększony został dział magazyn, który zawiera dużo wywiadów i tekstów oraz dodana została duża sekcja shoppingowa z przewodnikami zakupowymi i poradami stylistów - mówi nam Michał Helman, dyrektor wydawniczy tytułu. W numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiady z Marc'iem Jacobsem i Rihanną.
Lipcowe wydanie „Elle” ukaże się w objętości 212 stron (dotąd wakacyjne numery miały około 188 stron). - Magazyny konkurencyjne na rynku mają poniżej 200 stron, my zwiększyliśmy paginację, aby dodać więcej modowego kontentu - podkreśla Helman.
Numer będzie mieć też dwie okładki - w kioskach znajdzie się wersja z Anną Dereszowską, a prenumeratorzy otrzymają wersję kolekcjonerską, gdzie na okładce znajdzie się Magdalena Jasek, twarz Louis Vuitton. „Elle” kosztować będzie bez zmian 7,90 zł.
Magazyn wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, Atmedia, TVP Kultura), radiu (Radio Zet, Chilli Zet), prasie (magazyny Burdy), internecie (WP.pl, Ofeminin.pl, Elle.pl, Facebook) oraz działania w punktach sprzedaży i mailing. Akcję przygotował zespół marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “Elle” w lutym br. wyniosła 57 303 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Elle” bardziej modowe i z dwiema okładkami (wideo)