“Elle Decoration” z większą objętością i nowymi działami
Z początkiem września na rynku ukazał się setny numer dwumiesięcznika wnętrzarskiego “Elle Decoration” (Burda Media Polska). Zadebiutowały w nim nowe działy.
W wydaniu pojawiły się rubryki “Budynek ikona” oraz “Wizyta w pracowni artysty”. W numerze zaprezentowano też m.in. mieszkania ludzi redaktorów naczelnych międzynarodowych edycji “Elle Decoration”.
Setne wydanie “Elle Deocration” ukazało się w objętości wynoszącej aż 212 stron i w normalnej cenie 11,90 zł.
Najnowszy numer magazynu wspiera ogólnopolska kampania promocyjna w internecie (Burda.pl, Elle.pl, Instyle.pl), w mediach społecznościowych (Facebook), w punktach sprzedaży, a także akcje mailingowe oraz promocja w pozostałych tytułach wydawnictwa. Akcję przygotował zespół marketingu Burda International Polska.
Dołącz do dyskusji: “Elle Decoration” z większą objętością i nowymi działami