Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty Sochy
Sieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Agata rozpoczęła nową kampanię reklamową "Synowa i Teściowa" w której obok Małgorzaty Sochy debiutuje nowa ambasadorka, aktorka Ewa Kasprzyk. Kampanię przygotowały PZL, Film Republic i Blue 449.
W nowej platformie komunikacji marki Małgorzata Socha wciela się w rolę synowej, a Ewa Kasprzyk jej teściowej.
Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki. W stacjach telewizyjnych emitowany jest właśnie nowy spot z udziałem ambasadorek. Bazująca na „z życia wziętych” perypetiach rodzinnych kreacja stawia na humor.
- Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory. Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką - swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!” Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej - komentuje wybór kolejnej ambasadorki Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu spółki Agata.
Socha i Kasprzyk jako synowa i teściowa w reklamie mebli Agata
Akcja pierwszego z serii spotów telewizyjnych odbywa się w mieszkaniu synowej, która podczas rozmowy video pokazuje teściowej swój piękny, nowy narożnik. W trakcie prezentacji mebla teściowa odkrywa, że z salonu zniknął wręczony przez nią upominek… Niespodziewanie „Gośka” udaje, że ma problemy techniczne z dźwiękiem połączenia. Sytuacja byłaby opanowana, gdyby nie wnuczka witająca się z babcią, którą teściowa słyszy doskonale.
Obok telewizji, kampania „Synowa i Teściowa” wybrzmiewa także w ramach spotów radiowych emitowanych w największych krajowych rozgłośniach, w internecie i social mediach. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów zaangażowano dom produkcyjny Film Republic. Za zakup mediów odpowiada Blue 449.
Dołącz do dyskusji: Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty Sochy