SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GM zamraża budżet reklamowy

General Motors zamroził sumę 2,1 miliarda dolarów, która miałazostać przeznaczona na globalne wydatki medialne.

Amerykański koncern motoryzacyjny, który w związku zgospodarczym kryzysem wszędzie szuka oszczędności, nie wykluczyłrównież cięć etatów marketingowych - informuje serwis MarketingWeek.

GM zawiesił wszystkie medialne wydatki na nowe kampanie. Niedotyczy to uruchomionych i już zaplanowanych kampanii.

Firma ostrzegła, że w pierwszej połowie przyszłego roku stracipłynność finansową jeśli warunki rynkowe się nie poprawią. Każdegomiesiąca koncern potrzebuje co najmniej 11 miliardów dolarów tylkona zapłacenie rachunków.

Za oceanem GM zaoszczędzi około 5 miliardów dolarów na cięciuwydatków, produkcji oraz promocjach. Decyzja o zamrożeniu wydatkówmedialnych w Europie ma przynieść podobne oszczędności.

Dołącz do dyskusji: GM zamraża budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl