GM zamraża budżet reklamowy
General Motors zamroził sumę 2,1 miliarda dolarów, która miałazostać przeznaczona na globalne wydatki medialne.
Amerykański koncern motoryzacyjny, który w związku zgospodarczym kryzysem wszędzie szuka oszczędności, nie wykluczyłrównież cięć etatów marketingowych - informuje serwis MarketingWeek.
GM zawiesił wszystkie medialne wydatki na nowe kampanie. Niedotyczy to uruchomionych i już zaplanowanych kampanii.
Firma ostrzegła, że w pierwszej połowie przyszłego roku stracipłynność finansową jeśli warunki rynkowe się nie poprawią. Każdegomiesiąca koncern potrzebuje co najmniej 11 miliardów dolarów tylkona zapłacenie rachunków.
Za oceanem GM zaoszczędzi około 5 miliardów dolarów na cięciuwydatków, produkcji oraz promocjach. Decyzja o zamrożeniu wydatkówmedialnych w Europie ma przynieść podobne oszczędności.
Dołącz do dyskusji: GM zamraża budżet reklamowy