Grudniowy numer 'CKM-u' z kalendarzem
Do grudniowego wydania miesięcznika "CKM" (Marquard Media Polska), który ukazał się w wczoraj w nowym formacie, szacie graficznej i zmienionej zawartości, dołączony został kalendarz na 2009 rok.
Dodatek można kupić z całym nakładem numeru, który wynosi 180 tys. egz. Pismo ma normalną cenę (10,90 zł).
Wydanie wsparte jest kampanią w telewizji (TVN Turbo, TVN 24, N Sport, MTV Polska, Comedy Central, Viva Polska, 4Fun TV, Kino Polska), w radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio PiN, Radio Eska), w prasie (Przekrój, Auto Świat, Cosmopolitan), w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Ckm.pl) i na billboardach w największych miastach Polski. Kampanię przygotował i media zaplanował dział marketingu wydawcy (w przypadku dwóch stacji czas zakupił MediaVest).
Dołącz do dyskusji: Grudniowy numer 'CKM-u' z kalendarzem