International Business Awards 2017 - 13 nagród dla Polski, tryumf mBanku i agencji WebTalk
Znamy wyniki tegorocznej edycji konkursu International Business Awards. Wśród nagrodzonych znalazło się sześć firm z Polski, które otrzymały łącznie 13 statuetek – 5 złotych, i po 4 srebrne i brązowe. Cztery nagrody zdobył mBank, trzy WebTalk, po dwie Polpharma i Public Dialog, po jednej Procontent Communication i Garden of Words.
International Business Awards to jeden z siedmiu programów Stevie Awards - jednego z najbardziej prestiżowych konkursów biznesowych na świecie. Laureaci tegorocznej edycji odbiorą statuetki na uroczystej gali, która odbędzie się 21 października w Barcelonie.
Spośród polskich firm najwięcej, bo 4 statuetki, zdobył mBank. Srebro w kategorii „Innovator of the Year - All Other Industries” otrzymał Tomasz Górski, head of SMB business w mBanku. Sam mBank nagrodzono trzema brązowymi statuetkami. Pierwszą, w kategorii „Innovation of the Year - Business Service Industries” za opracowanie technologii łączącej bankowość tradycyjną z internetową, następnie w kategorii „Best New Product or Service of the Year - Financial Services” za narzędzie „Centrum Zadań” w bankowości internetowej oraz w kategorii „Product Development/Management Department or Team of the Year” za oddział obsługi klientów biznesowych.
Trzykrotnie nagrodzono agencję WebTalk. Złota statuetka powędrowała do firmy w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Agricultural/Industrial/Building” za kampanię „Moja mała Skandynawia” zrealizowaną dla producenta stalowych pokryć dachowych i akcesoriów – Ruukki Polska.
Kolejne złoto agencja otrzymała za kampanię dla sieci sklepów Biedronka, promującą program lojalnościowy i kartę „Moja Biedronka”. Nagroda została przyznana w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”. Srebro w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Beauty” otrzymała zaś kampania #ContouringOnTheRun dla marki Maybelline.
Dwa złota za kampanię „Maxigra Go - sex, drugs and the art of loving” zdobyła Polpharma Biuro Handlowe. Przyznano je w kategoriach „Communications or PR Campaign of the Year - Marketing - Consumer Products - All Other Nations” oraz „New Product Launch – EMEA”
Agencja Public Dialog zdobyła złoto w kategorii „Annual Reports & Other Publications” za opracowanie „Rola komunikacji korporacyjnej”. Raport został ponadto nagrodzony srebrem w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year - Communications Research”.
Srebro otrzymała agencja Procontent Communication w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Healthcare” za kampanię „Płuca Polski” dla Boehringer Ingelheim.
Brąz powędrował do agencji Garden of Words w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail” za kampanię „Wakacyjny Festiwal Atrakcji” dla Tesco.
Kategorie nagród International Business Awards podzielone są na 10 obszarów: kreatywność/komunikacja w mediach, zarządzanie, wyróżnienia dla firm, PR/relacje inwestorskie/komunikacja, obsługa klienta, IT, HR, marketing, nowe produkty/zarządzanie produktem.
W tegorocznej edycji konkursu prace w kategorii public relations oceniała Iwona Kubicz, prezes agencji Procontent Communication.Oprócz niej Polskę reprezentują Eliza Misiecka, prezes agencji Genesis PR oraz Dariusz Kozdra, head of corporate communications w United PR
Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od ponad 16 lat. Obecnie Nagrody Stevie przyznawane są w siedmiu programach: International Business Awards, Asia-Pacific Stevie Awards, German Stevie Awards, American Business Awards, Stevie Awards for Women in Business 2014, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Great Employers. Każdego roku kapituła konkursu we wszystkich kategoriach otrzymuje ponad 10,000 zgłoszeń z ponad 60 krajów.
Dołącz do dyskusji: International Business Awards 2017 - 13 nagród dla Polski, tryumf mBanku i agencji WebTalk