SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Jaka to melodia?” traci widzów, ale jeszcze lideruje

Prowadzony przez Roberta Janowskiego teleturniej “Jaka to melodia?” śledzi obecnie o 310 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Program nadal daje Jedynce pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej kanał jest dopiero trzeci.

“Jaka to melodia?” nadawana jest obecnie od niedzieli do piątku ok. 18.30. Średnia widownia odcinków pokazanych w okresie od 5 września br. do 8 listopada br. wyniosła 2,93 mln osób, a udział TVP 1 ukształtował się na poziomie 24,13 proc. w grupie 4+ i 18,56 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ub.r. średnia oglądalność programu prowadzonego przez Roberta Janowskiego wynosiła 3,24 mln osób, co dawało stacji odpowiednio 27,03 proc. i 23,27 proc. udziału. Wtedy teleturniej nadawano jednak także w soboty o 17.55.

10 najpopularniejszych odcinków programu “Jaka to melodia?” w tegorocznym sezonie jesiennym przekroczyło granicę 3 mln widzów. Najwięcej oglądających show miał 6 listopada br., gdy przed telewizorami zasiadło 4,22 mln osób.

Top wydań Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
06-11-2011 4 216 771 26,97% 20,62%
23-10-2011 3 931 935 27,22% 21,65%
08-11-2011 3 922 623 27,57% 22,09%
30-10-2011 3 800 662 25,81% 19,24%
04-11-2011 3 577 562 25,85% 18,83%
03-11-2011 3 493 811 25,18% 19,65%
16-10-2011 3 410 282 25,27% 18,59%
19-10-2011 3 395 238 25,33% 21,11%
07-11-2011 3 374 689 24,65% 18,80%
21-10-2011 3 319 706 25,36% 19,46%


Mimo spadku oglądalności programu, w czasie jego emisji liderem rynku w grupie 4+ pozostaje TVP 1. Na drugim miejscu plasuje się TVN, nadająca w tym paśmie m.in. “Detektywów” i “Ugotowanych”, co daje jej 20,37 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (17,73 proc.), a czwarta - TVP 2 (5,94 proc.). W grupie 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z Polsatem i TVN. 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 – Jaka... 2 927 963 24,13% 18,56%
TVN 2 471 661 20,37% 19,45%
Polsat 2 151 122 17,73% 20,03%
TVP 2 720 446 5,94% 4,92%


Z danych telemetrycznych wynika, że teleturniej “Jaka to melodia?” śledzą głównie kobiety, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym. 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,69% 87
Kobiety 58,31% 113
Wiek  4-9 2,67% 45
 10-15 2,42% 36
16 - 19 1,82% 33
20 - 24 2,78% 35
25 - 29 4,43% 50
30 - 34 4,15% 50
35 - 39 5,15% 70
40 - 44 4,49% 70
45 - 49 5,95% 87
50 - 54 9,55% 119
55 - 59 11,84% 153
60 44,74% 222
Wlk. miasta Wieś 45,81% 117
< 50 tys. 25,70% 107
50-100 tys. 8,41% 98
100-200 tys. 5,94% 74
> 200 tys. 14,15% 70
Zawód Top management 4,30% 50
Pracownicy średniego szczebla 8,52% 57
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,85% 89
Emeryci 52,51% 204
Inni 16,82% 55
Wykształcenie Podstawowe 61,17% 135
Średnie 25,51% 86
Wyższe 8,22% 65
Inne 5,09% 40


“Jaka to melodia?” gości na antenie TVP 1 nieprzerwanie od 1997 roku.

Dołącz do dyskusji: “Jaka to melodia?” traci widzów, ale jeszcze lideruje

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
l
jaka to melodia to jedyny program w TVP, który można oglądać, nie rozumiem dlaczego nie ma odcinków w soboty, a szkoda. niestety TVP inwestuje w nowe produkcje, które okazują się klapą a nie docenia tego co ma. inna stacja jak TVN już wiedziałaby co z robić z "taką kurą znoszącą złote jajka" na pewno by nie próbowała zniszczyć program, ale zrobiłaby wszystko, żeby wszystko ewaluowało. a dyrekcja w TVP, no cóż pokazała,że do niczego się nie nadaje i nie zna się na robieniu biznesu a wszystkie jej poczynania, oparte są na układach i własnych opiniach. może pora przemyśleć co przynosi zyski a nie wiecznie narzekać że telewizja ma ciągle kłopoty finansowe, a nie dziwie się, że ma skoro jest zarządzana przez bandę nieudaczników.
0 0
odpowiedź
User
Deo
To chyba najbardziej tandetny i kiczowaty program w historii telewizji. Kiedyś jeszzce dało się to oglądać, a teraz połowę programu zajmują występy pseudogwiazd typu Danzel, Basshunter, KASA, Doda, w co drugim programie Golec Orkiestra, Kombii itp. chłam. W dodatku wszystko z playbacku a zespół przygrywajacy wygląda jak kapela disco polo.
0 0
odpowiedź
User
tysiak
i tutaj też - młodzi i kreatywni wybierają POLSAT a starsze babcie oglądają sobie sympatycznego chłopca Janowskiego
0 0
odpowiedź