Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media
Jakub Wilczak objął nowo utworzoną funkcję head of product and technology w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media (poprzednio Goldbach Audience Poland). W Grupie Ströer pracuje od 2009 roku, ostatnio w przejętej przez nią sieci Ad!Vice.
Na nowym stanowisku Jakub Wilczak będzie odpowiadał w Ströer Digital Media za rozwój oferty programmatic, technologii oraz produktów. Sieć Ströer Digital Media powstała na początku lutego br. z przemianowania Goldbach Audience Poland, kupionej przez Grupę Ströer na początku br.
Witczak jest związany z Grupą Ströer od 2009 roku. W ostatnim okresie był operations directorem w sieci reklamy internetowej Ad!Vice, zarządzał produktami premium i sprzedażą automatyczną.
Wcześniej był m.in. kierownikiem działu sprzedaży w sieci Ad.net, ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 9 lat.
Dołącz do dyskusji: Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media