SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jubileuszowe wydanie CKM wsparte kampanią

Lifestylowy magazyn dla mężczyzn CKM (Marquard Media Polska)odchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji redakcja przygotowałaspecjalne jubileuszowe wydanie pisma, które ukaże się na rynku 12czerwca i będzie wsparte kampanią promocyjną.

Na okładce jubileuszowego numeru znajdzie się Iga Wyrwał, którejsesje zdjęciową będzie można obejrzeć w środku wydania. Poza tymnumer zawierać będzie m.in. rozstrzygnięcie plebiscytu czytelnikówna 10 najpiękniejszych dziewczyn w Polsce. Wydanie ukaże w zwykłejcenie (8,90 zł) i nakładzie wynoszącym 130 tys. egz.

Kampania reklamująca jubileuszowy numer, której budżet wynosiblisko 420 tys. zł, realizowana będzie w radiu (RMF FM, Radio Zet,Radia Eska), w prasie (Przekrój, Auto Świat, Cosmopolitan) oraz winternecie (onet.pl, wp.pl, ckm.pl). Dodatkowym wzmocnieniem akcjibędą wielkoformatowe reklamy outdoorowe w największych miastachPolski oraz działania promocyjne w punktach sprzedaży detalicznejsieci Inmedio. Kreację oraz media zaplanował zespół marketinguwydawnictwa.

  • Więcej informacji:
  • CKM

Dołącz do dyskusji: Jubileuszowe wydanie CKM wsparte kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl