Jubileuszowe wydanie CKM wsparte kampanią
Lifestylowy magazyn dla mężczyzn CKM (Marquard Media Polska)odchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji redakcja przygotowałaspecjalne jubileuszowe wydanie pisma, które ukaże się na rynku 12czerwca i będzie wsparte kampanią promocyjną.
Na okładce jubileuszowego numeru znajdzie się Iga Wyrwał, którejsesje zdjęciową będzie można obejrzeć w środku wydania. Poza tymnumer zawierać będzie m.in. rozstrzygnięcie plebiscytu czytelnikówna 10 najpiękniejszych dziewczyn w Polsce. Wydanie ukaże w zwykłejcenie (8,90 zł) i nakładzie wynoszącym 130 tys. egz.
Kampania reklamująca jubileuszowy numer, której budżet wynosiblisko 420 tys. zł, realizowana będzie w radiu (RMF FM, Radio Zet,Radia Eska), w prasie (Przekrój, Auto Świat, Cosmopolitan) oraz winternecie (onet.pl, wp.pl, ckm.pl). Dodatkowym wzmocnieniem akcjibędą wielkoformatowe reklamy outdoorowe w największych miastachPolski oraz działania promocyjne w punktach sprzedaży detalicznejsieci Inmedio. Kreację oraz media zaplanował zespół marketinguwydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Jubileuszowe wydanie CKM wsparte kampanią