Junior designer reklamuje eKonto mobilne z 4 proc. w mBanku (wideo)
Wystartowała druga odsłona kampanii reklamującej eKonto mobilne oferowane przez mBank. Bohaterem nowego spotu jest początkujący grafik. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
Nowa odsłona kampanii reklamującej eKonto mobilne w mBanku podkreśla, że w ramach tego rachunku obowiązuje oprocentowanie wynoszące 4 proc. w skali roku (dla środków do 3 tys. zł) oraz dostępne są przelewy na numer telefonu (o wartości do 200 zł). Ponadto konto można otworzyć przez internet.
Bohaterem spotu telewizyjnego jest początkujący grafik, który prowadzi intensywne życie zawodowe i towarzyskie.
W pierwszej odsłonie kampanii reklamującej eKonto mobilne występowała biznesmenka (zobacz szczegóły).
Kampania obejmuje telewizję, internet, prasę oraz outdoor.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Marka Dawida - dom produkcyjny Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Junior designer reklamuje eKonto mobilne z 4 proc. w mBanku (wideo)