Kampania „w krainie designu” reklamuje Domotekę
W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa warszawskiego centrum wnętrzarskiego Domoteka. Akcję pod hasłem „W krainie designu” przygotowały agencja kreatywna Pompidou i dom mediowy Starcom.
Prowadzona od początku marca kampania reklamowa warszawskiego centrum wyposażenia wnętrz Domoteka ma charakter wizerunkowy. Wykorzystywany w akcji przekaz pod hasłem „W 80 sklepów dookoła domu. W krainie designu” jest utrzymany w żywej, wiosennej stylistyce. Kampania zachęca do odwiedzenia Domoteki, podkreślając różnorodność jej oferty.
Akcja obejmuje prasę („Świat Elit”, „Miesięcznik Warszawski”, „Almanach – Zdrowie, Uroda, Rekreacja”) oraz outdoor (nośniki 6 x 3 m, citylighty i pilar). Kreację kampanii przygotowała agencja Pompidou, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się Domoteka (prasa) i dom mediowy Starcom (outdoor).
Dołącz do dyskusji: Kampania „w krainie designu” reklamuje Domotekę