Kanały muzyczne do góry, Viva liderem, Rebel.tv z 607 widzami
W listopadzie br. kanały muzyczne zanotowały wzrosty oglądalności. Liderem pozostaje Viva Polska, ale więcej zyskał goniący ją kanał 4fun.tv. Jego siostrzana stacja Rebel.tv radzi sobie jednak nadal słabo - średnio w każdej minucie ma zaledwie 607 widzów.
Średni udział kanału Viva Polska w rynku w listopadzie 2010 roku wyniósł 0,51 proc. i był o 6,9 proc. wyższy niż rok wcześniej. Z kolei udział 4fun.tv poszedł do góry o 26,3 proc., co zapewniło tej stacji wynik na poziomie 0,23 proc.
Dalej uplasowały się Eska TV z 0,06 proc. udziału i Rebel.tv z 0,01 proc. Oba kanały rok wcześniej nie były monitorowane. Ale w porównaniu z październikiem br. Eska TV zanotowała spadek (miała wtedy 0,07 proc.), a udział rockowego kanału Rebel.tv był taki sam.
Wzrost zanotował także kanał rozrywkowy MTV Polska – jego udział w zeszłym miesiącu poszedł o 20,9 proc. do 0,27 proc. Nieduży spadek (o 1,5 proc.) dotknął natomiast stacji komediowo-muzycznej VH 1 Polska - jej wynik to 0,13 proc.
wszyscy 4+ | ||||
listopad | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 31 540 | 0,477 | 33 971 | 0,510 |
4FunTv | 11 823 | 0,179 | 15 026 | 0,226 |
Eska TV | - | - | 4 216 | 0,063 |
Rebel.tv | - | - | 607 | 0,009 |
MTV Polska | 14 842 | 0,225 | 18 146 | 0,272 |
VH1 Polska | 8 672 | 0,131 | 8 578 | 0,129 |
W grupie widzów w wieku 13-29 lat udziały wszystkich stacji były wyższe niż w 4+. Liderująca zestawieniu Viva Polska miała tutaj w listopadzie br. 1,54 proc. udziału po wzroście o 6 proc. Z kolei udział 4fun.tv wzrósł aż o 43,1 proc. i wyniósł 0,67 proc.
Wzrost wśród młodych widzów zanotowała także stacja VH 1 Polska, która w 4+ jako jedyna notowała spadek. Zapewne głównie dzięki wprowadzeniu pasma komediowego Comedy Central Family, którego rok temu jeszcze w jej ramówce nie było, udział tego kanału poszedł do góry aż o 50,8 proc. i wyniósł 0,37 proc.
wszyscy 13-29 | ||||
listopad | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 14 863 | 1,457 | 15 899 | 1,544 |
4FunTv | 4 806 | 0,471 | 6 939 | 0,674 |
Eska TV | - | - | 2 476 | 0,240 |
Rebel.tv | - | - | 280 | 0,027 |
MTV Polska | 7 784 | 0,763 | 10 511 | 1,021 |
VH1 Polska | 2 531 | 0,248 | 3 847 | 0,374 |
Najpopularniejszymi pozycjami na antenie Viva Polska w zeszłym miesiącu były pasmo “Power lista” i program “Moja własna gwiazda”, których oglądalność wyniosła odpowiednio 144 tys. i 143 tys. widzów.
Raport top programów w listopadzie 2010 | ||
Viva Polska | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
POWER LISTA | 143 944 | 2,303 |
MOJA WLASNA GWIAZDA | 142 506 | 1,346 |
WEEKEND Z LADY GAGA | 127 971 | 1,093 |
HOT OR NOT | 125 249 | 1,122 |
CLUB CHARTS | 122 496 | 1,179 |
IN & OUT /PROGR.MUZ./ | 122 422 | 1,406 |
PLANETVIVA /PROGR.MUZ./ | 120 337 | 1,160 |
EMA 2010 NOMINEE HOT LIST | 119 080 | 1,776 |
CHARTSURFER /PROG. MUZ. POL./ | 112 968 | 1,231 |
CRIBS | 112 505 | 1,214 |
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości spółki At Media.
Dołącz do dyskusji: Kanały muzyczne do góry, Viva liderem, Rebel.tv z 607 widzami