„Kuchenne rewolucje” mają mniej widzów. TVN wygrywa z Polsatem i TVP2
Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem gromadzi mniej o 490 tys. widzów. Reality-show daje stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 28 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,29 mln osób. Przełożyło się to na 16,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 20,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej piątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 490 tys. widzów. Rok temu pierwsze trzy odcinki programu Magdy Gessler oglądało bowiem 2,78 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 20,63 proc. oraz 25,31 proc. udziału (więcej na ten temat).
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmuje pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 20,30 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”; 15,05 proc.) oraz TVP2 („Dr House”; 7,63 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed TVP1.
Oglądalność reality-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2784496 | 20,30% | 12,31% |
TVN-Kuchenne Rewolucje | 2292275 | 16,71% | 20,19% |
Polsat | 2065150 | 15,05% | 14,81% |
TVP2 | 1046711 | 7,63% | 10,67% |
Kuchenne Rewolucje, fot. TVN
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” mają mniej widzów. TVN wygrywa z Polsatem i TVP2