Kuchnia.tv chce dotrzeć do młodych
W poniedziałek 14. maja rusza nowa kampania reklamowa Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego.
Celem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, zainteresowanych jedzeniem i gotowaniem, przede wszystkim mieszkańców dużych miast.
Kampania będzie prowadzona przez dwa tygodnie i zakończy się w niedzielę, 27. maja. Reklamy pojawią się w Internecie na portalach Onet i Wirtualna Polska oraz wyszukiwarce Google. Kampanii internetowej będą towarzyszyć spoty radiowe w TOK FM, Radiu Jazz i Radiu PiN. Słuchacze tej ostatniej stacji będą mogli dodatkowo wziąć udział w konkursie. Wszyscy, którzy poprawnie odpowiedzą na pytania zadane przez Agnieszkę Kręglicką, współprowadzącą program „Para w kuchni” na antenie Kuchni.tv, będą mieli szansę wygrać kupony do restauracji rodzeństwa Kręglickich. Za kreację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Grupa 66 Ogilvy. Zakupem mediów zajęły się MPG i Media Contact.
Kuchnia.tv to pierwszy w Polsce kanał kulinarny, prezentujący przystępną i inspirującą kuchnię z całego świata. Nadawany jest od 7:00 do 4:00 w nocy.
Dołącz do dyskusji: Kuchnia.tv chce dotrzeć do młodych