Linkleaders rozwija data-driven PR i tworzy dat:awesome
Agencja Linkleaders wprowadziła usługę dat:awesome. Oferta kierowana jest nie tylko do działów komunikacji i marketingu, ale także biznesu, sprzedaży czy HR, wspierając komunikację wewnętrzną i rekrutację.
Od maja pod marką dat:awesome realizowany jest szeroki zakres działań agencji Linkleaders z obszaru data-driven communication, wspierających media relations, marketing, sprzedaż, komunikację wewnętrzną i rekrutacyjną.
Data-driven PR ma łączyć w jednym ekosystemie cały cykl komunikacji wokół badań i danych oraz analizę wyników i ewaluację kampanii. Zespół dat:awesome może realizować złożone działania PR oraz content marketingowe w oparciu o własną analitykę, interpretacje danych oraz storytelling dotyczący dowolnego zjawiska, trendu lub procesu biznesowego klienta.
- To kolejny krok Linkleaders w rozwoju portfolio data-driven PR dla branży nieruchomości, IT, rekrutacji, finansów i usług biznesowych. Rozwój Linkleaders to efekt konsekwentnego inwestowania w mocne specjalizacje, w których kumulujemy know-how. Komunikacja oparta na danych i unikalnej branżowej wiedzy od zawsze jest obecna w naszych działaniach. Jednak dziś kierunek data-driven jest ważniejszy, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego postanowiliśmy stworzyć spójną ofertę łączącą wysokiej klasy PR i content marketing, doświadczenie badawcze, storytelling wokół danych oraz zrozumienie potrzeb biznesowych klientów - komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zespół dat:awesome przejął całkowicie obsługę cyklicznych działań badawczych Linkleaders dla Grupy Pracuj, przygotowując m.in. raport Pracuj.pl „Dwa lata nowej zawodowej normalności” - dotyczący zmian na rynku pracy w obliczu pandemii koronawirusa - oraz kampanię PR towarzyszącą badaniu. Natomiast na przełomie I i II kwartału br. na zlecenie SAP, globalnego lidera IT dla biznesu, przygotowano raporty dotyczące technologii chmurowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Opracowania zrealizowane w angielskiej i polskiej wersji językowej omawiają dane dla sześciu rynków regionu CEE.
Pomysłodawcą projektu dat:awesome jest Przemysław Kuć
Liderem i pomysłodawcą projektu dat:awesome jest Przemysław Kuć, head of data&insight w Linkleaders, ekspert z ponad 12-letnim doświadczeniem, odpowiadający za rozwój praktyki data-driven w agencji. W jego portfolio znajdują się m.in. projekty dla Pracuj.pl, SAP, Shell, Accenture, Luxoft czy HP. Prowadzone przez niego kampanie Linkleaders zdobyły siedem nagród w konkursie Złote Spinacze.
- W ostatnich latach w Polsce można było dostrzec rosnący rozdźwięk między dużą rolą insightów badawczych w komunikacji korporacyjnej, a jakością opartych na nich treści i działań PR. Wiele firm wciąż nie wykorzystuje w pełni potencjału wiedzy, jakim dysponują. W dat:awesome pomagamy go wydobyć, angażując kluczowych odbiorców naszych klientów w opowieści wokół danych. Oferta zamyka się w modelu 360, w ramach którego możemy odpowiadać za komunikację data-driven od etapu tworzenia strategii aż po ewaluację wyników lub wskoczyć na projekt na dowolnym etapie - mówi Przemysław Kuć.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders rozwija data-driven PR i tworzy dat:awesome