Macademian Girl reklamuje nowe Renault Twingo jako „zawrotnie zwrotne” (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Twingo. Akcję, z udziałem blogerki modowej Macademian Girl, przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD.
- Nowe Renault Twingo to zwinne, nieduże, ale przestronne 5-drzwiowe, nowoczesne auto miejskie skierowane przede wszystkim do kobiet. Dlatego od samego początku projektowaliśmy komunikację w taki sposób, by przede wszystkim przyciągnąć ich uwagę - opisuje Janusz Chodyła, szef reklamy Renault Polska. - Stąd m.in. pomysł na zaproszenie do współpracy Macademian Girl, która wraz z blogerkami z innych krajów jako jedna z pierwszych osób mogła zobaczyć nowe Renault Twingo na festiwalu Cannes i podzielić się z fanami swoimi wrażeniami. Pomogła nam także w realizacji konkursu prowadzonego w serwisach Facebook i Instagram - wylicza.
Akcja reklamowa obejmuje też telewizję (sześć wersji spotu emitowanych w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsat i Atmediów), prasę (m.in. „Avanti”, „Wysokie Obcasy”, „Show”, „Świat Kobiety”, „Viva!” i „Zwierciadło”), internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl i WP.pl) oraz punkty sprzedaży (aktywności w centrach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie).
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, która także koordynuje realizację działań w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Reklamy internetowe opracowała agencja Digital Wonderland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Macademian Girl reklamuje nowe Renault Twingo jako „zawrotnie zwrotne” (wideo)