SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny people: "Flesz" mocno w dół, "Gala" podwoiła sprzedaż

W październiku 2012 roku wśród dwutygodników people na pozycję lidera sprzedaży ogółem awansował magazyn „Party”. Największy spadek dotknął pisma "Flesz", z kolei "Gala" podwoiła swoją sprzedaż.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 419 735 egz. i była niższa o 7,29 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się temu pismu awansować na pozycję lidera z miejsca trzeciego. W październiku ub.r. Cena "Party" wynosiła jednak 1,99 zł, a rok wczesniej - 2,20 zł.

Na drugiej pozycji uplasował sie magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży wynoszący 16,11 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 381 910 egz. Obecnie „Show” kosztuje 1,60 zł, podczas gdy rok wcześniej jego cena wynosiła 2,20 zł.

Z kolei z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Flesz” (Edipresse Polska), który zanotował on w październiku ub.r. największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 50,31 proc., a jego średni wynik sprzedażowy ukształtował się na poziomie 252 104 egz. Pismo to jednak  w październiku 2011 roku debiutowało na rynku i wsparte było silną kampanię reklamową. Jego cena wynosząca 1,50 zł pozostała bez zmian.

Z kolei największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na piątym miejscu „Gala” (G+J Polska). Jej średni wynik wzrósł aż o 105,76 proc. do 165 528 egz. W październiku ub.r. "Gala" miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł (normalna cena pisma to 4,99 zł).

Wirtualnemedia.plpaździernik
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd419735452754
Show381910455225
Flesz Gwiazdy & Styl252104507330
Viva176892157776
Gala (dwutygodnik)16552880447


W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. także największym wzrostem sprzedaży (10,96 proc.) pochwalić się mogła „Gala”. Z kolei także i w tym ujęciu najwięcej stracił „Flesz” - było to 19,11 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPpaździernikwrzesień
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd419735418277
Show381910437361
Flesz Gwiazdy & Styl252104311661
Viva176892216319
Gala (dwutygodnik)165528149181

Dołącz do dyskusji: Magazyny people: "Flesz" mocno w dół, "Gala" podwoiła sprzedaż

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:P
To nie pomowienia, to skroty myslowe. To nie akcje, to plany. To nie biznesplan, to zenada.
odpowiedź