SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska

Małgorzata Gawryszczak została product managerem magazynów „Party” i „Flesz”, wydawanych przez spółkę Edipresse Polska.

Małgorzata Gawryszczak Małgorzata Gawryszczak

Gawryszczak przejmie obowiązki Marcina Komarzewskiego, który w grudniu ub.r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu segmentu people & glossy, w którego skład wchodzą właśnie „Party” i „Flesz”.

Małgorzata Gawryszczak jest związana z rynkiem prasowym od ośmiu lat. Do Edipresse przeszła z wydawnictwa Burda International (wcześniej G+J Polska), gdzie zajmowała stanowisko marketing brand managera odpowiedzialnego za promocję magazynów „Glamour”, „Claudia”, „Focus” i „National Geographic”.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w I kwartale br. wyniosła 248 207 egz., a „Flesza” - 108 736 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ma
I.R zawołała :D co :D
0 0
odpowiedź
User
Joanna
Nie ma to jak marketing brand manager, który niewiele umie załatwić. Miałam wrażenie, że marketingiem National Geographic bardziej zajmowała się redakcja, niż osoba za to odpowiedzialna.
0 0
odpowiedź
User
zuzua
Zazdrosna jesteś. Znam ją i uważam, że sporo umie.
0 0
odpowiedź