Marketer, agencja i dom mediowy roku w Mixx Awards. Poznaliśmy nominowanych
Zarząd IAB Polska w ramach tegorocznego konkursu Mixx Awards podał nominacje w kategoriach marketera, agencji i domu mediowego roku. Zdobywca tytułu człowieka roku zostanie ogłoszony podczas samej gali wręczania nagród.
Szansę na tytuł marketera roku w Mixx Awards 2012 mają Nike, ING i Tesco, na tytuł agencji roku - K2 Internet, Pride&Glory Interactive i OS3, a na tytuł domu mediowego roku - MEC, Mindshare, ValueMedia i Starcom. Przypomnijmy, że rok temu te wyróżnienia otrzymały, odpowiednio Grupa Żywiec, 180 heartbeats i Pride and Glory Huge Idea oraz Starcom, a człowiekiem roku uznano Annę Sakowicz z Mindshare (zobacz szczegóły).
>>> 33 nominacje do Mixx Awards 2012 - Tesco, Play, Škoda, Danonki
Wszystkie nagrody w tegorocznej edycji Mixx Awards zostaną wręczone 7 listopada podczas uroczystej gali w warszawskim klubie Palladium.
Dołącz do dyskusji: Marketer, agencja i dom mediowy roku w Mixx Awards. Poznaliśmy nominowanych