„#najlepiej” - mBank reklamuje eKonto dla młodych (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto skierowane do osób w wieku 13-24 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe VMLY&R i Mindshare Polska.
Kampania jest oparta na kilku spotach pokazujących sytuacje z codziennego życia młodych osób. Przydatne są wtedy różne funkcjonalności oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu oraz sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji mobilnej.
Dla nowych użytkowników eKonta w wieku 18-24 lat dostępna jest promocja, w ramach której po otworzeniu rachunku przysługują trzy premie do 40 zł: za minimum dwie płatności telefonem, dwa przelewy na telefon oraz posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego (te działania należy wykonać do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym założyło się konto).
Promocja ruszyła z początkiem kwietnia i potrwa do 29 sierpnia.
Zmieniona oferta eKonta została wprowadzona przez mBank na początku br.
W ub.r. grupa kapitałowa mBank przeznaczyła na marketing 135,3 mln zł, o 20,7 proc. więcej niż rok wcześniej.
Nowa akcja reklamująca eKonto obejmuje internet (m.in. Facebook, Instagram, YouTube) oraz outdoor. Potrwa do końca czerwca.
Za produkcję reklam oraz działania w social media odpowiada agencja VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „#najlepiej” - mBank reklamuje eKonto dla młodych (wideo)