Michał Leszczyński: z MSL Group do San Markos
Michał Leszczyński objął funkcję dyrektora strategicznego w agencji San Markos. Przez ostatnie 2 lata pracował na tym samym stanowisku w agencji MSL Group.
Michał Leszczyński z branżą marketingową związany jest od 18 lat. Wcześniej pracował jako client service director, new business director i strategy director w agencjach Testardo, Testardo Bates, Testardo Red Cell, Polymus, Paralotna, Red8 i MSL Group.
Przygotowywał oraz realizował kampanie dla takich marek i producentów jak Zelmer, Fortuna, Empik, Ballantine’s, Felix, USP, Nivea, Rexona, Lirene, RWE, Pizza Hut, Paradyż Group, Okocim, Kasztelan, Medicover, Amazon, Wienerberger, Oilatum, Unilever, GSK i BMW.
Leszczyński ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej, jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki.
Dołącz do dyskusji: Michał Leszczyński: z MSL Group do San Markos