Multimedia Polska kupiły 15 sieci telewizji kablowych
Multimedia Polska nabyła od osoby fizycznej 15 sieci telewizji kablowej zlokalizowanych w Sochaczewie, Rawie Mazowieckiej, Łowiczu, Głownie, Pajęcznie, Zduńskiej Woli, Poddębicach, Chojnowie, Wołowie, Barcinie, Piechcinie, Łabiszynie, Lubostroniu, Chełmży i Chełmnie.
Sieci telewizji kablowej zostały nabyte od ich wyłącznego właściciela - osoby indywidualnej. Według strony internetowej Marton, jej wyłącznym właścicielem jest Mariusz Trąbczyński. Nie udało się jednak z nim skontaktować.
"Sieciami telewizji kablowej, stanowiącymi element transakcji objętych jest ok. 43,8 tysięcy gospodarstw domowych, 23,4 tysięcy abonentów usługi telewizji kablowej i 5,6 tysiąca abonentów usługi dostępu do Internetu. 5,3 tys. abonentów korzysta jednocześnie z dwóch usług" - poinformowały Multimedia w komunikacie.
Najpóźniej do 1 sierpnia 2007 roku, cena sprzedaży zostanie przez strony skorygowana, poprzez wskazanie dokładnej liczby abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem przejmowanych sieci. W tym dniu nastąpi również przeniesienie własności sieci na Multimedia Polska.
Spółka podała także, że w przypadku, gdyby po przeprowadzonym przez strony ostatecznym rozliczeniu transakcji, faktyczna liczba abonentów różniła się o więcej niż 5%, w stosunku do liczby abonentów wynikającej z oświadczenia sprzedającego - strony ustalą nową cenę sprzedaży, stanowiącą iloczyn zweryfikowanej liczby abonentów i kwoty 1431,62 zł.
Zapłata ceny sprzedaży przez Multimedia Polska nastąpi w pięciu ratach, przy czym I i II rata wynoszące 30% i 50% kwoty 40.869.887,76 zł zostaną zapłacone odpowiednio w terminie 3 dni od podpisania umowy i po podpisaniu przez strony protokołów przekazania sieci, natomiast trzy kolejne raty zostaną zapłacone po zweryfikowaniu ceny sprzedaży i będą wynosiły odpowiednio 10%, 5% i 5% nowej ceny sprzedaży.
Spółka Multimedia Polska miała 16,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 roku wobec 11,19 mln zł zysku rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska kupiły 15 sieci telewizji kablowych