SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska rusza z projektem edukacyjnym dla kobiet

Operator kablowy Multimedia Polska startuje z projektem edukacyjnym Multimedialna Polka, który ma ułatwić kobietom poruszanie się w świecie nowych technologii, w tym telewizji cyfrowej. Komunikację działań projektu spółka powierzyła agencji Garden of Words.

- Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii - wyjaśnia ideę projektu Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska. Spółka akcję kieruje do kobiet, bowiem z jej badań fokusowych wynika, że to właśnie panie najczęściej decydują o zakupach w gospodarstwie domowym. Te same badania pokazują, że Polacy cały czas mają słabe pojęcie o tym, jakie, poza lepszą jakością obrazu, możliwości daje telewizja cyfrowa.

W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego oraz przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji.

Wśród działań realizowanych w ramach Multimedialnej Polki znajdą się kobiece eventy czy sponsoring imprez na których będzie można przekazywać informacje o telewizji cyfrowej. Spółka planuje też uruchomienie społecznościowego portalu edukacyjnego dla kobiet. Multimedia Polska zakłada, że projekt będzie realizowany przez kilka lat.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska rusza z projektem edukacyjnym dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl