„Najwyższy Czas!” zmienił logo i szatę graficzną
W środę 24 października br. do sprzedaży trafi podwójne wydanie tygodnika liberalno-konserwatywnego „Najwyższy Czas!” (3S Media). Od tego numeru magazyn będzie mieć nowe logo, wcześniej zmieniona została szata graficzna tytułu.
W nowym znaku graficznym widnieje biały, pisany takiej samej wielkością czcionki napis „Najwyższy Czas!”, który znajduje się na czerwonym tle.
W logotypie pojawił się także adres serwisu internetowego nczas.com. Na okładce najnowszego wydania w lewym górnym rogu okładki znajdzie się także stare logo tygodnika.
- Zmiana logo jest ostatnim etapem odświeżenia pisma, nowy layout był wprowadzany sukcesywnie od kilku numerów - mówi nam Maciej Sołdan z wydawnictwa 3S Media.
Autorem nowego logo i szaty graficznej tygodnika jest Radosław Watras.
Najnowsze wydanie „Najwyższego Czasu!” ukaże się w nakładzie 30 tys. egz. i w cenie 7 zł (to wydanie podwójne, normalna cena wydania pojedynczego to 5 zł).
>>> „Polityka” lepsza od „Newsweeka” i „Uważam Rze”. Ostro w dół „Wprost”
Dołącz do dyskusji: „Najwyższy Czas!” zmienił logo i szatę graficzną