SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden w kampanii „Oczami matki” promuje ofertę ubezpieczenia dzieci

Ruszyła kampania Nationale-Nederlanden „Oczami matki”, która promuje ofertę dla rodziców chcących ubezpieczyć swoje dzieci na okoliczność nieszczęśliwego wypadku. Za działania odpowiadają DDB Tribal, PHD Media Direction i Audience Network.

Kampania promuje ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Potrwa do końca listopada.

Głównym elementem działań jest emitowany w internecie spot, pokazujący jak wyglądają dziecięce aktywności z perspektywy matki.

Za kreację kampanii odpowiada DDB Tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network.

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden w kampanii „Oczami matki” promuje ofertę ubezpieczenia dzieci

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdziwiony
Nie wiadomo o co chodzi w tej reklamie. Zupełnie.
odpowiedź
User
Nina
Całkiem fajny spot - a oczami mamy: strzał w 10! Bo przecież to matki zamartwiają się najczęściej. Ogólnie przekaz ok, ale czy poskutkuje?
odpowiedź