SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix nie dał rady z programem na żywo. Przeprasza fanów „Miłość jest ślepa”

Netflix miał duże problemy techniczne z emisją na żywo specjalnego odcinka swojego randkowego reality-show „Miłość jest ślepa”. Platforma przeprosiła subskrybentów, z jej wpadki żartowali konkurenci streamingowi i telewizyjni.

Komunikat Netfliksa przed transmisją na żywo, fot. twitter.com/trinawatters Komunikat Netfliksa przed transmisją na żywo, fot. twitter.com/trinawatters

Specjalny odcinek „Miłość jest ślepa” („Love is Blind Reunion”) miał rozpocząć się na żywo na Netfliksie w niedzielę wieczorem według stref czasowych w Ameryce (o godz. 20 czasu wschodniego). W Polsce transmisja miała ruszyć o godz. 2 w nocy.

Program, pokazujący spotkanie uczestników dotychczasowych edycji reality-show, napotkał jednak ogromne problemy techniczne. Wielu subskrybentów Netflixa na ekranach zobaczyło tylko komunikat: „Mamy problemy z emisją tego tytułu. Spróbuj później lub wybierz inny”.

Niektórzy pokazujące to zdjęcia zamieścili w mediach społecznościowych. Szybko pojawiły się też memy podkreślające to, jak mocno zirytowani są widzowie i że Netflix zaliczył wpadkę, bo nie ma doświadczenia w transmisjach na żywo. Na Downdetector awarię platformy zgłosiły tysiące użytkowników.

„Miłość jest ślepa”: specjalny odcinek nie na żywo

Netflix poddał się półtorej godziny po planowanym starcie specjalnego odcinka „Miłość jest ślepa”. Na koncie twitterowym przeprosił subskrybentów, że emisja programu nie poszła zgodnie z planem.

- Nagrywamy go teraz i będziemy mieć na Netfliksie tak szybko, jak to tylko możliwe. Jeszcze raz dziękujemy i przepraszamy - podkreślono.

Ponad dwie później na platformie pojawił się specjalny odcinek „Miłość jest ślepa”. Za jego realizację odpowiadała spółka Embassy Row, producentem był Michael Davies, a showrunnerem - Brandon Monk.

Z problemów Netfliksa żartowały w social media inne marki z rynku rozrywki wideo. - Nigdy nie pozwolilibyśmy wam czekać na Reunion - zapewniła stacja Bravo należąca do NBC Universal. - Pamiętacie, jak wypożyczaliście u nas kasety VHS? Bez problemu mogliście włączać je na czas. Właśnie to zapewniamy - skomentowano na profilu Blockbustera, niegdyś ogromnej sieci wypożyczalni VHS i DVD.

Natomiast platforma Hulu, kontrolowana przez Disneya, zamieściła kadr z lekko uśmiechniętą bohaterką.

Na początku marca na platformie wyemitowano na żywo występ komika Chrisa Rocka. Według danych Nielsena program zatytułowany „Chris Rock: Selective Outrage” przez pierwszy tydzień od premiery oglądano przez 798 mln minut. To rekordowy wynik ze wszystkich komediowych produkcji w historii Netflixa.

Netflix na koniec ub.r. miał na całym świecie 230,75 mln subskrybentów, w czwartym kwartale zyskał netto 7,66 mln. Wzrost przychodów koncernu wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings zrezygnował ze stanowiska jednego z szefów, przeszedł do jej rady dyrektorów firmy.

Dołącz do dyskusji: Netflix nie dał rady z programem na żywo. Przeprasza fanów „Miłość jest ślepa”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl