SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nike mianuje swojego pierwszego chief digital officera

Firma Nike zatrudniła po raz pierwszy w swojej historii chief digital officera, by wzmocnić swoje aktywności w internecie, głównie poprzez serwisy Nike.com i Nike+.

Funkcję tą objął Adam Sussman, dotychczas head of global strategy and development w tej firmie. Sussman posiada wieloletnie doświadczenie w mobile i social-gaming, m.in. dzięki wcześniejszej pracy w firmie Zynga.

Sussman ma nadzorować digitalowe projekty Nike, takie jak Nike.com, Nike+ oraz platformy brand digital tego marketera. Jest odpowiedzialny za zwiększenie zaangażowania użytkowników internetu. Będzie raportować do Trevora Edwardsa, prezesa Nike Brand.

Nike ma plany zwiększenia przychodów ze sprzedaży internetowej z 1 mld dolarów w 2015 roku do 7 mld dolarów w 2020 roku.

Firma planuje też inwestycje w usługi cyfrowe, wykorzystując przy tym platformę Nike Training Club do gromadzenia danych na temat nawyków konsumenckich użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Nike mianuje swojego pierwszego chief digital officera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl