„Olivia” z nowym układem graficznym i większymi zdjęciami
Na rynku ukazał się miesięcznik „Olivia" (Wydawnictwo Bauer) w odświeżonej wersji. Wprowadzone zmiany objęły przede wszystkim makietę, która ma być bardziej przestrzenna i nowoczesna.
Odświeżony układ graficzny jest teraz bardziej zróżnicowany, a teksty redakcyjne zilustrowane zostały większymi niż dotychczas zdjęciami. Tematyka „Olivii" pozostała poradniczo-lifestylowa. Bohaterką najnowszego wydania jest Paulina Krupińska.
W numerze znalazły się ponadto materiały o tym czego warto nauczyć się od zwierząt, jak trenować pozytywne myślenie, czym farbować włosy bez chemii, 5 stylizacji na słoneczną i deszczową jesień, czy przepisy na grzybowe rarytasy w śródziemnomorskim stylu.
Objętość magazynu to 100 stron. Cena egzemplarzowa pozostała bez zmian - wynosi 3,49 zł. Wydanie wspiera kampania reklamowa obejmująca magazyny Wydawnictwa Bauer. Nakład tego wydania wynosi 75 tys. egzemplarzy.
Średnia sprzedaż "Olivii" w pierwszym półroczu 2021 roku wyniosła 38 604 egz.
Dołącz do dyskusji: „Olivia” z nowym układem graficznym i większymi zdjęciami