Performance Media wygrywa przetarg New Balance
Performance Media przygotuje dla sportowej marki New Balance działania w digitalu na rynkach polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.
Wiosenna kampania dla New Balance została przygotowana przez dwa zespoły: dział strategii prowadzony przez Kubę Taczewskiego oraz corporate sales Darka Kuchty.
Prace przetargowe były skoncentrowane na przeprowadzeniu dogłębnej analizy obecnej strategii marki oraz rynków, gdzie uruchomiona ma zostać nowa kampania digitalowa. Na tej podstawie stworzono odpowiednio dopasowaną strategię oraz całą architekturę kampanii, którą zaprezentowano wraz z przygotowanymi asetami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Bardzo cieszymy się, że razem przeprowadzimy tę kampanię. Oferta agencji była uszyta na miarę naszych potrzeb. To przekonało nas, że taki wybór przyniesie najlepsze rezultaty, których już nie możemy się doczekać - mówi Iga Bielawski, CEE marketing director w New Balance.
Dołącz do dyskusji: Performance Media wygrywa przetarg New Balance