Piotr Pawelec: z Telewizji Republika do „Teleexpressu” TVP1
Piotr Pawelec zaczął pracę w redakcji „Teleexpressu” TVP1. Poprzednio przez ponad 3,5 roku był dziennikarzem Telewizji Republika.
Według naszych ustaleń Piotr Pawelec dołączył do redakcji „Teleexpressu” w połowie października. Przygotowuje materiały o wydarzeniach politycznych i społecznych.
Poprzednio Pawelec pracował w Telewizji Republika, był związany ze stacją od jej startu wiosną 2013 roku. Był przede wszystkim reporterem programu informacyjnego „Dzisiaj”.
W połowie października do redakcji „Teleexpressu” dołączył też Rafał Wolski (poprzednio w TVP Kielce), natomiast pożegnano się z Krzysztofem Nakoniecznym i Tomaszem Frankowskim. Nakonieczny zaczął już pracę w redakcji informacyjnej kanału WP, który zacznie nadawanie 2 grudnia. Od listopada program zaczął prowadzić Rafał Patyra, dziennikarz TVP Sport.
Piotr Pawelec jest jedną z wielu osób, które w br. przeszły z Telewizji Republika do Telewizji Polskiej. W październiku researcherem w „Wiadomościach” został Mateusz Maranowski, od sierpnia reporterami tego programu są Jan Korab i Karol Jałtuszewski, od stycznia - Bartłomiej Graczak, a w lipcu krótsze wydania zaczął prowadzić Antoni Trzemiel, a prowadzącą „Teleexpress” i „Panoramę Info” została Marta Piasecka. We wrześniu korespondentem TVP w Niemczech został Cezary Gmyz, swój program śledczy w TVP1 zaczęła prowadzić Anita Gargas, a w październiku dziennikarzem TVP Sport został Jan Piasecki.
Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. średnia oglądalność „Teleexpressu” wynosiła 2,92 mln widzów. Od sierpnia br. szefem programu jest Klaudiusz Pobudzin, wcześniej przez kilka miesięcy reporter „Wiadomości”.
Dołącz do dyskusji: Piotr Pawelec: z Telewizji Republika do „Teleexpressu” TVP1
to po co była ta pierwsza miotła?
Po to aby nauczyć następców jak się sprawnie zamiata, o ile dadzą się wpuścić i popełnić ten sam fatalny błąd co wszyscy - próbować coś przejmować i na coś liczyć zamiast to zlikwidować, aby następna konkurencja już nie miała czego przejmować, obsadzać i przy pomocy czego uprawiać propagandy sukcesu. To samo się tyczy innych państwowych spółek i milionów stanowisk w biurokracji.